
تمام تلاش پرسنل فروش فروغ آریا بر آن است که کالای باکیفیت را تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اما باز هم ممکن است نتوانیم رضایت شما را جلب کنیم؛ به همین دلیل ما ضمانت 7 روزه بازگشت کالا و پول پرداختی را در نظر گرفتهایم.
شرایط ضمانت برگشت وجه و کالا به شرح ذیل است:(7 روز از زمان رسیدن محصول به دست خریدار)
۱- اگر ظاهر فیزیکی یا مشخصات ذکر شده برای هر محصول خریداری شده در سایت فروغ آریا با مشخصات محصول ارسالی همخوانی نداشته باشد و مغایرت داشته باشد. (عودت بدون کسر هر نوع مبلغ) :
– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 72 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تیکت و یا چت پشتیبانی اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است. و از آنجا که ممکن است. در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد. به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است. که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
نکته : استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است. که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوشکردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
2- اگر کالای خریداری شده از مجموعه فروغ آریا، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد. (علیرغم آکبند بودن کالا) (عودت بدون کسر هر نوع مبلغ) :
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7روز پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تیکت یا چت پشتیبانی اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است. که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود.
– برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، اشکال یا ایراد فنی محسوب نمی شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راهاندازی تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
– اجناس دارای گارانتی که آکبند بوده و یا دارای پلمب شرکتی هستند قاعدتا فروغ آریا دخل و تصرفی در آنها نداشته، میبایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و شرکت گارانتی کننده، پاسخگو بوده و فروغ آریا نیز پیگیر و حامی شما در روند ارائه خدمات شرکت گارانتیکننده به شما خواهد بود.
3- چنانچه بعد از ثبت سفارش، از خریدتان منصرف یا پشیمان شدید: (عودت ممکن است با کسر مبلغ حمل و نقل باشد) :
قبل از ارسال کالا: می بایست قبل از آنکه کالا توسط فروغ آریا برای شما ارسال شود، به واحد پشتیبانی از طریق تیکت یا چت پشتیبانی اطلاع دهید تا کالا ارسال نشود.
بعد از ارسال کالا: چنانچه بعد از رسیدن کالا به دستتان، قبل از بازکردن جعبه کالا از خریدتان پشیمان شدید و خواستار عودت آن باشید، بلافاصله پس از دریافت کالا می بایست به واحد پشتیبانی فروغ آریا اطلاع دهید. فقط کالاهایی قابل بازگشت هستند که بستهبندی آنها باز نشده و در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و هیچگونه نوشته و برچسبی نیز روی بستهبندی درج نکرده باشید و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد. بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
– انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد. هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمپ و حتی برچسبها امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
– حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است. هزینههای ارسال اولیه کالا برای خریدار و همچنین هزینهی عودت توسط خریدار، به عهدهی خریدار خواهد بود.
4- اگر در کالای خریداری شده در اثر حمل و نقل آسیب دیدگی ایجاد شده باشد (عودت طبق شرایط) :
– آسیب دیدگی باید حداکثر طی 72 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فروغ آریا از طریق تیکت اطلاع داده شود.
– با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات. تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. و فروغ آریا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود. و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است. که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروغ آریا بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است. به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش فروغ آریا ارسال شود.
– در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد. مشتری میتواند از تحویلگرفتن مرسوله خودداری کند. تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروغ آریا بازگردانده شود.
5- امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و واحد مالی فروغ آریا از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
